Verberg menu  
Verberg menu  

Kunt u niet direct vinden wat u zoekt, of heeft u vragen, dan kunt u onze klantenservice bereiken tijdens kantooruren op telefoonnummer:
+31 36 844 77 00

Verberg menu  

Hoe te bestellen

Onze website werkt op 2 manieren:


Artikelnummer: indien u het artikelnummer weet kunt u dit invoeren in onze zoekfunctie, deze verwijst u direct naar het artikel.

Op Auto: het gros van onze merken werkt met een zogenaamde TAG lijst, als u naar een merk gaat kunt u daar u automerk, uitvoering etc ingeven. U krijgt daarna de opties te zien die voor uw auto beschikbaar zijn. Indien de lijst geen opties geeft kunt u altijd contact opnemen, wellicht is het artikel wel beschikbaar maar staat het niet in de tag-lijst of website.

(Indien u de Taglijst / Selecteer op auto niet kan zien raden wij u aan om uw browser te updaten, of voor een andere browser te kiezen)

Stap 1: Alle artikelen kunt u in het winkelwagentje plaatsen, in uw winkelwagentje kunt u altijd nog wijzigingen doorvoeren, controleer uw bestelling aub.

Stap 2: Indien u nog geen account bij ons heeft moet u deze aanmaken, wij hebben namelijk uw gegevens nodig voor de afhandeling van de bestellingen. Let er aub goed op dat uw gegevens volledig zijn, en geen fouten bevatten. (uw gegevens worden niet doorgegeven aan derden)

Stap 3: In ons betaal menu kunt u kiezen voor verzending of ophalen.

Stap 4: U kunt kiezen voor diverse betaalopties zoals: Ideal, Visa, Mastercard, Paypal, Overschrijving, Giropay (Duitsland). De betalingen worden afgehandeld in een beveiligde omgeving. Voor Ideal en Overschrijven berekenen wij geen extra kosten. Voor Visa, Mastercard, Paypal en Giropay word de provisie* doorberekend.

Stap 5: U dient akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden, daarna is de bestelling afgerond.

U ontvangt van ons een bevestiging van de bestelling per email.

(mocht u een dubbele bestelling plaatsen, worde degene die niet betaald is automatisch door ons verwijderd)
Indien u bestelling niet klopt of als u twijfelt over de correctheid, neem dan aub contact met ons op.

Als uw bestelling word verzonden ontvangt u via email een tracking van DHL (check ook de spambox), op deze manier kunt u altijd controleren welke dag uw pakket word bezorgd. (Indien de zending beschadigd bij u word afgeleverd dan verzoeken wij u direct contact op te nemen, tevens gelieve foto's te nemen als bewijs)

Let op: Wanneer u kiest voor een online betaalmethode, zoals Ideal of Creditcard, maak dan hele bestelling af, en kies na betaling keer in het scherm van de betaalprovider via de button 'bestelling afronden / terug naar de webwinkel' button terug naar onze webwinkel. (sluit de betaalvensters zelf niet af) Op deze manier ontvangen wij de betaalstatus volledig, en heeft u uw bestelling snel in huis. Alle betalingen geschieden in een beveiligde omgeving.